Opis szkolenia

Warsztat zarządzania incydentami i problemami może być alternatywą lub uzupełnieniem certyfikowanych i akredytowanych szkoleń ITIL. Jest adresowany do osób, dla których certyfikat nie jest podstawowym celem.

Warsztat przeznaczony dla osób, które potrzebują praktycznego podejścia do tematów zarządzania incydentami i problemami.


Cel szkolenia

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z praktyką rozwiązywania incydentów i problemów oraz działaniem centrum obsługi użytkowników (Service Desk). Dodatkowo zastaną omówione różnice dotyczące zarządzania incydentami i zarządzania problemami oraz przećwiczone techniki diagnozowania problemów.

Warsztat pozwoli uczestnikom uzyskać praktyczne umiejętności związane z planowaniem, realizacją i doskonaleniem następujących zagadnień:

  • Zarządzanie incydentami (Incident Management)
  • Zarządzanie problemami (Problem Management)
  • Centrum obsługi użytkowników (Service Desk)


Grupa docelowa

Warsztat jest przeznaczony dla wszystkich zainteresowanych zgłębieniem praktycznej wiedzy na temat najlepszych praktyk w zakresie poprawy zarządzania incydentami oraz skutecznych metod rozwiązywania problemów.

Dotyczy to szczególnie specjalistów IT, którzy pracują w organizacjach, które przyjęły i dostosowały dobre praktyki ITIL, i którzy uczestniczą w eksploatacji usług.


Wymagania wobec słuchaczy

Zalecane, choć nie niezbędne, jest posiadanie certyfikatu ITIL Foundation.


Czas trwania

2 dni


Uwagi

brak


Konspekt

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Przegląd Zarządzania Usługami
  • Centrum obsługi użytkowników (Service Desk)
  • Proces Zarządzanie incydentami (Incident Management)
  • Proces Zarzadzanie problemami (Problem Management)
  • Techniki i metody
  • Technologie i implementacja



Zgłoszenia

Przejdź do terminarza szkoleń otwartych.

Polecamy również kontakt z naszym działem handlowym.



T. (+48) 801 55 66 32
F: (+48) 22 207 25 14
E: info@omec.pl

ul. Zeusa 41
01-497 Warszawa

ZNAJDŹ NAS:

Oddział w Krakowie
ul. Św. Filipa 23/1
31-150 Kraków

Oddział we Wrocławiu
ul. Św. Józefa 1-3
50-329 Wrocław

JESTEŚMY NA:

Oferujemy szkolenia akredytowane i egzaminy z zakresu metodyk zarządzania projektami, programami i portfelem, a także zarządzania ryzykiem i uslugami IT. Nasze szkolenia PRINCE2®, MSP®, P3O®, MoP®, M_o_R®, ITIL®, Change Management, Agile Project Management i Agile Business Analysis są akredytowane przez APM Group Ltd. oraz Peoplecert.

Mamy status Registered Education Provider nadany przez Project Management Institute, Inc. Jesteśmy członkiem instytucjonalnym IPMA Polska.

Znaki handlowe:
PRINCE2®, ITIL®, IT Infrastructure Library®, MoP®, M_o_R®, P3O®, MSP®, MoV®, P3M3® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Axelos Ltd. The Swirl logo™ jest znakiem handlowym Axelos Ltd. The APMG-International Agile Project Management and Swirl Device logo jest znakiem handlowym APM Group Ltd. The APMG-International Agile Business Analysis and Swirl Device logo jest znakiem handlowym APM Group Ltd. AgilePM, AgileBA, DSDM i Atern są zarejestrowanymi znakami handlowymi Agile Business Consortium Limited w Wielkiej Brytanii. 'PMI', 'PMP', 'CAPM', 'PMBOK' i logo PMI R.E.P. są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute, Inc. 'Apollo 13 - an ITSM case experience' jest znakiem handlowym Gaming Works B.V. TOGAF jest zarejestrowanym znakiem handlowym The Open Group. COBIT® 5 jest zarejestrowanym znakiem handlowym ISACA w USA i innych państwach. OpenTRIM® jest zarejestrowanym znakiem handlowym OpenTrim AB.