pl

Zarządzanie incydentami i problemami

Autorski warsztat zarządzania incydentami i problemami opracowany przez OMEC.

Warsztat może być alternatywą lub uzupełnieniem certyfikowanych i akredytowanych szkoleń z zakresu zarządzania usługami IT. Jest adresowany do osób, dla których certyfikat nie jest podstawowym celem. Przeznaczony dla tych, którzy potrzebują praktycznego podejścia do tematów zarządzania incydentami i problemami.

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z praktyką rozwiązywania incydentów i problemów oraz działaniem centrum obsługi użytkowników (Service Desk). Dodatkowo zastaną omówione różnice dotyczące zarządzania incydentami i zarządzania problemami oraz przećwiczone techniki diagnozowania problemów.

Masz pytania?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Dział Handlowy

Dział Handlowy

(+48) 801 55 66 32

szkolenia@omec.pl

Dla kogo?

  • wszystkich osób zainteresowanych zgłębieniem praktycznej wiedzy na temat najlepszych praktyk w zakresie poprawy zarządzania incydentami oraz skutecznych metod rozwiązywania problemów
  • specjalistów IT, którzy pracują w organizacjach, które przyjęły i dostosowały dobre praktyki zarządzania usługami, i którzy uczestniczą w eksploatacji usług
Cena

od 2000 zł netto

Czas trwania

2 dni

Język

PL

Terminy
Szczegóły szkolenia
Egzamin i certyfikacja

Warsztat pozwoli uczestnikom uzyskać praktyczne umiejętności związane z planowaniem, realizacją i doskonaleniem następujących zagadnień:

  • Zarządzanie incydentami (Incident Management)
  • Zarządzanie problemami (Problem Management)
  • Centrum obsługi użytkowników (Service Desk)

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Przegląd Zarządzania Usługami
  • Centrum obsługi użytkowników (Service Desk)
  • Praktyka Zarządzania incydentami (Incident Management)
  • Praktyka Zarzadzania problemami (Problem Management)
  • Techniki i metody
  • Technologie i implementacja

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:

  • zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • przyjazną atmosferę nauki oraz wymiany doświadczeń
  • catering - przerwy kawowe oraz lunch
  • dyplom uczestnictwa

Zarządzanie incydentami i problemami

23-05-2024, Zdalne/Remote

Polski
dni: 2

od 2000 zł

KUP