Autorski warsztat zarządzania incydentami i problemami opracowany przez OMEC.
Warsztat może być alternatywą lub uzupełnieniem certyfikowanych i akredytowanych szkoleń z zakresu zarządzania usługami IT. Jest adresowany do osób, dla których certyfikat nie jest podstawowym celem. Przeznaczony dla tych, którzy potrzebują praktycznego podejścia do tematów zarządzania incydentami i problemami.
Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z praktyką rozwiązywania incydentów i problemów oraz działaniem centrum obsługi użytkowników (Service Desk). Dodatkowo zastaną omówione różnice dotyczące zarządzania incydentami i zarządzania problemami oraz przećwiczone techniki diagnozowania problemów.
od 2000 zł netto
2 dni
PL
Warsztat pozwoli uczestnikom uzyskać praktyczne umiejętności związane z planowaniem, realizacją i doskonaleniem następujących zagadnień:
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:
Uczestnikom szkolenia zapewniamy:
Zarządzanie incydentami i problemami
POLECAMY
07-12-2023, Zdalne/Remote
od 2000 zł