Autorski warsztat tworzenia strategii usług IT opracowany przez OMEC.
Warsztat to alternatywa lub uzupełnienie certyfikowanych i akredytowanych szkoleń z zakresu zarządzania usługami IT. Jest adresowany do osób, dla których certyfikat nie jest podstawowym celem uczestnictwa w szkoleniach i kursach.
Przeznaczony dla tych, którzy potrzebują praktycznego podejścia do tematu tworzenia i zarządzania strategią usług IT oraz zarządzania portfelem usług.
Celem warsztatu jest umożliwienie uczestnikom zapoznania się z praktycznym podejściem związanym z analizą potrzeb biznesowych, tworzeniem i zarządzaniem strategią usług IT oraz z zarządzaniem portfelem usług.
od 1749 zł netto
2 dni
PL
Warsztat pozwoli uczestnikom zapoznać się z praktykami dotyczącymi m.in.: analizy zasad, technik i relacji przy tworzeniu skutecznych strategii usług;
określania obszaru, zakresu i celów wybranych procesów Strategii Usług; oceny i wykorzystania roli nadzoru IT (IT Governance) przy ustanawianiu strategii; określenia możliwości stosowania IT; znaczenie Strategii usług (Service Strategy) w ogólnym kontekście zarządzania usługami; określania Krytycznych Czynników Sukcesu (Critical Success Factors) dotyczących Strategii usług.
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:
Uczestnikom szkolenia zapewniamy: