pl

Kinshasa Service Management - symulacja

Autorska gra symulacyjna opracowana przez OMEC.

Warsztat przeznaczony dla osób po szkoleniu z obszaru zarządzania usługami IT lub posiadających wiedzę na tym poziomie.

Dzięki przygodowej, egzotycznej narracji prowadzącej zespół przez afrykańskie tereny, kursanci nie tylko uczą się zarządzania organizacją projektową, ale również doświadczają prawdziwych emocji! To właśnie do nich należały będą najważniejsze decyzje podczas symulacji – dotyczące trasy, ekwipunku, a nawet reakcji na zaistniałe zdarzenia. To również oni będą musieli zmierzyć się z konsekwencjami swoich wyborów.

Jaki rezultat finalnie osiągnie zespół? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Pewne jest to, że uczestnicy będą mogli poczuć smak zwycięstwa lub staną przed konfrontacją z przegraną.

Symulacja jest dostępna dla grup, wyceniana indywidualnie.

Masz pytania?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Dział Handlowy

Dział Handlowy

(+48) 801 55 66 32

szkolenia@omec.pl

Dla kogo?

  • pracowników działów IT, kierownictwa IT, kierowników zespołów oraz wszystkich tych, którzy chcą usprawnić procesy w swojej organizacji
  • pracowników potrzebujących (większej) wiedzy lub doświadczenia z zakresu procesów zarządzania usługami IT
  • osób, które przeszły szkolenie z zakresu zarządzania usługami i chcą sprawdzić działanie tych procesów w praktyce
Cena

od --- zł netto

Czas trwania

1 dzień

Język

PL / EN

Terminy
Szczegóły szkolenia
Egzamin i certyfikacja

W czasie warsztatu ćwiczone są umiejętności zarządzania organizacją procesową w oparciu o najlepsze praktyki zarządzania usługami. Podczas wykonywania zadań symulacyjnych uczestnicy poznają i doświadczają korzyści, jakie niosą ze sobą najlepsze praktyki procesowego zarządzania organizacją.

Głównym celem symulacji jest przećwiczenie podejścia procesowego poprzez projektowanie własnych procesów, monitorowanie i ich doskonalenie. Warsztat skupia się na takich czynnikach jak działanie zgodnie z procesami, mierzenie efektywności tych procesów, prawidłowa priorytetyzacja incydentów i problemów oraz odpowiednie raportowanie. W trakcie symulacji wykorzystywane są między innymi takie pojęcia jak: role procesowe, eskalacja, mierniki (KPI - Key Performance Indicators), umowa SLA (Service Level Agreement). Uczestnicy wcielają się w role, definiując procesy i odpowiedzialności (model RACI) oraz odpowiednie sposoby działania.

Gra zawiera: mapy, pionki, karty zdarzeń.

Gra pokazuje takie elementy jak:

  • Zasady zarządzania usługami IT
  • Omówienie zasad symulacji
  • Projektowanie usług
  • Eksploatacja usług
  • Doskonalenie usług

Przebieg symulacji: 

  • Uczestnicy będą się wcielać w role zespołu wsparcia (Service Desk, specjaliści II linii, zarządzający incydentami, problemami, zdarzeniami, menadżera procesu SLM) dla podróżujących przez Afrykę motocyklistów. Zespół wsparcia ma zapewnić działanie sprzętu uczestników wyprawy, reagować na pojawiające się incydenty i problemy oraz doskonalić proces dostarczania usługi.
  • Symulacja przeprowadzi uczestników przez wszystkie etapy cyklu życia usługi i przez większość procesów zarządzania usługami. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie usługi, wspierających procesów oraz narządzi niezbędnych do skutecznego zarządzania tą usługą. Każdy z uczestników będzie miał szansę wcielić się w rolę w zespole dostawcy usługi i zaproponować działania poprawiające efektywność i skuteczność.

Nie widzisz dogodnego

terminu szkolenia?

 

ZAPYTAJ O TERMIN!

 

(+48) 801 55 66 32

szkolenia@omec.pl