Autorskie szkolenie OMEC oparte na wiedzy z zakresu zarządzania strategicznego.
Szkolenie zostało opracowane w taki sposób, by pokazać zarządzanie projektami w realny sposób: nie jako sferę indywidualnych działań jednego Kierownika Projektu, ale zespołowe działanie wielu osób pełniących w projekcie rożne role. Mocny akcent zostanie położony na obowiązki członków komitetu sterującego.
Kurs przedstawia zarządzanie projektami jako część zarządzania firmą, którą trzeba świadomie wprowadzić i utrzymywać podobnie jak np. finanse czy zarządzanie personelem.
Materiał teoretyczny szkolenia jest wzbogacony przykładami z życia.
Szkolenie dostępne jedynie dla grup zamkniętych, wyceniane indywidualnie.
od --- zł netto
1 dzień
PL / EN
Celem szkolenia jest m.in.: przekazanie uczestnikom koncepcji organizacji projektowej; przekonanie uczestników, że zarządzanie projektami jest jednym z obszarów zarządzania firmą, któremu zarząd organizacji musi poświęcić szczególną troskę; pokazanie strategicznych przyczyn typowych kłopotów projektowych; podkreślenie wspólnych powszechnych niepowodzeń projektowych; zapoznanie z obowiązkami komitetów sterujących w organizacji itd.
Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:
Uczestnikom szkolenia zapewniamy: