plen

ITIL® Intermediate CSI (Continual Service Improvement)

Akredytowane szkolenie z zakresu zarządzania usługami IT.

Szkolenie jest jednym z modułów grupy Lifecycle Stream. Może być traktowane jako szkolenie niezależne lub być jednym z etapów na drodze do uzyskania certyfikatu ITIL Expert. Pozwala uczestnikom szkolenia zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi doskonalenia usług, procesów oraz organizacji IT. Integralną częścią szkolenia są ćwiczenia praktyczne.

Szkolenie przygotowuje do egzaminu ITIL® Continual Service Improvement (CSI) i uzyskania międzynarodowego certyfikatu.

UWAGA! Zgodnie z wytycznymi akredytora od 1.11.2019 roku szkolenie można zakupić jedynie razem z egzaminem certyfikującym.

 

Masz pytania?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Natalia Wawer

Natalia Wawer

(+48) 801 55 66 32

szkolenia@omec.pl

Dla kogo?

  • wszystkich osób zainteresowanych zgłębieniem wiedzy na temat najlepszych praktyk w zakresie poprawy zarządzania usługami oraz skutecznych metod doskonalenia procesów
  • dyrektorów IT oraz kadry kierowniczej
  • kierowników projektów
  • projektantów usług i architektów IT
  • osób odpowiedzialnych za zarządzanie usługami IT oraz koordynację i integrację działań w ramach cyklu życia usługi
Cena

od 2099 zł netto

Czas trwania

3 dni

Język

PL / EN

Terminy
Szczegóły szkolenia
Egzamin i certyfikacja

Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom posiadającym certyfikat ITIL® Foundation na skuteczne stosowanie dobrych praktyk w procesach związanych z etapem Ustawicznego Doskonalenia Usług.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest posiadanie certyfikatu ITIL® Foundation (w wersji V3 lub 2011) lub ITIL® V2 Foundation uzupełniony o certyfikat ITIL® Foundation Bridge.

Udział w szkoleniu umożliwia również posiadanie certyfikatu ITIL® Expert Certificate in IT Service Management (uzyskanego poprzez egzamin ITIL® V3 Managers Bridge).

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:

  • Wprowadzenie do Ustawicznego Doskonalenia Usług (Continual Service Improvement - CSI)
  • Zasady CSI
  • 7-stopniowy proces doskonalenia
  • Metody i techniki CSI
  • Organizacja CSI
  • Organizacja CSI (cd.)
  • Technologie CSI
  • Implementacja CSI
  • Krytyczne Czynniki Sukcesu (CSFs) oraz ryzyka

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:

  • zajęcia prowadzone przez akredytowanego trenera
  • akredytowane materiały szkoleniowe
  • przyjazną atmosferę nauki oraz wymiany doświadczeń
  • przystąpienie do egzaminu i możliwość uzyskania międzynarodowej certyfikacji
  • catering - przerwy kawowe oraz lunch
  • dyplom uczestnictwa

W trakcie szkolenia uczestnikom przekazywane są cenne wskazówki, uwagi oraz informacje niezbędne do zdania egzaminu.

Kursanci otrzymują również dostęp do egzaminów próbnych, które pozwalają im na zapoznanie się ze strukturą testu oraz na sprawdzenie swoich umiejętności.

Pytania egzaminacyjne odnoszą się do przykładowego scenariusza projektu i zagadnień ITIL v3. Są to zadania polegające na porządkowaniu kolejności twierdzeń oraz na określaniu czy zamieszczone wyjaśnienie rzeczywiście tłumaczy podane twierdzenie.

Certyfikat ITIL® Continual Service Improvement (CSI) jest przyznawany dożywotnio.

Szczegóły dotyczące egzaminu:

  • Czas trwania: 90 minut (lub 120 minut dla osób zdających egzamin w języku innym niż ojczysty)
  • Objętość: 8 złożonych pytań
  • Wynik pozytywny: 70% poprawnych odpowiedzi (28 punktów)
  • Język: angielski

 

Egzamin jest dostępny:

  • w wersji papierowej (podczas szkoleń stacjonarnych)
  • w wersji elektronicznej (podczas szkoleń online).

Take2 - dodatkowe podejście do egzaminu

Dla uczestników, którzy chcą poczuć się pewniej przystępując do egzaminu, przygotowana została opcja Take2.

Rozwiązanie to jest obecnie dostępne tylko dla egzaminów z katalogu szkoleń akredytowanych przez Peoplecert.

Zakupienie tego produktu umożliwia przystąpienie do egzaminu po raz drugi - w przypadku gdy pierwsza próba zakończy się niepowodzeniem (oby nie!).

Możliwość skorzystania z tego rozwiązania dotyczy zarówno egzaminów zdawanych w wersji papierowej, jak i elektronicznej. Bez względu na formę pierwszego egzaminu, drugie podejście odbywa się zawsze w formie elektronicznej (online).

Wykupienie drugiego podejścia do egzaminu jest wiążące i nie podlega zwrotowi/zmianie. Odbywa się jedynie w przypadku niepowodzenia w pierwszej próbie (nie daje możliwości poprawy wyniku z pierwszego podejścia).

Koszt Take2 wynosi 285 zł netto, co stanowi niewielką część ceny egzaminu. Zakupu można dokonać poprzez Kartę Zgłoszeniową: wystarczy zaznaczyć opcję "Take2 - dodatkowe podejście do egzaminu".

ITIL® Intermediate CSI (Continual Service Improvement)

23-06-2021, Zdalne/Remote

Polski
dni: 3

od 2099 zł

KUP