MASZ PYTANIA?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Kinshasa SERVICE DESK

Warsztat symulacyjny pozwalający doświadczyć działania Service Desk w bezpiecznym, kontrolowanym środowisku.

Autorska gra symulacyjna opracowana przez OMEC.

Warsztat przeznaczony dla osób po szkoleniu z obszaru zarządzania usługami IT lub posiadających wiedzę na tym poziomie.

W czasie warsztatu ćwiczone są umiejętności zarządzania organizacją procesową w oparciu o najlepsze praktyki zarządzania usługami. Podczas wykonywania zadań symulacyjnych uczestnicy poznają i doświadczają korzyści, jakie niosą ze sobą najlepsze praktyki procesowego zarządzania organizacją.
Symulacja jest dostępna dla grup zamkniętych – zespołów i grup ludzi pracujących razem. Wycena jest indywidualna – per symulacja – i zależy od wielkości grupy (do 100 osób), miejsca i daty warsztatu, języka prowadzenia.

Czas trwania: 1 dzień.

 

Dla kogo?

  • pracowników działów IT, kierownictwa IT, kierowników zespołów oraz wszystkich tych, którzy chcą usprawnić procesy w swojej organizacji
  • pracowników potrzebujących (większej) wiedzy lub doświadczenia z zakresu procesów zarządzania usługami IT
  • osób, które przeszły szkolenie z zakresu zarządzania usługami i chcą sprawdzić działanie tych procesów w praktyce

 

Szczegóły szkolenia

Głównym celem symulacji jest przećwiczenie podejścia procesowego poprzez projektowanie własnych procesów, monitorowanie i ich doskonalenie. Warsztat skupia się na takich czynnikach jak działanie zgodnie z procesami, mierzenie efektywności tych procesów, prawidłowa priorytetyzacja incydentów i problemów oraz odpowiednie raportowanie. W trakcie symulacji wykorzystywane są między innymi takie pojęcia jak: role procesowe, eskalacja, mierniki (KPI – Key Performance Indicators), umowa SLA (Service Level Agreement). Uczestnicy wcielają się w role, definiując procesy i odpowiedzialności (model RACI) oraz odpowiednie sposoby działania.

Gra zawiera: mapy, pionki, karty zdarzeń, prognozy, inne dokumenty.

 

Symulacja pokazuje elementy takie jak:

  • Zasady zarządzania usługami IT
  • Omówienie zasad symulacji
  • Projektowanie usług
  • Eksploatacja usług
  • Doskonalenie usług

 

Przebieg symulacji:

  • Uczestnicy będą się wcielać w role zespołu wsparcia (Service Desk, specjaliści II linii, zarządzający incydentami, problemami, zdarzeniami, menadżera procesu SLM) dla podróżujących przez Afrykę motocyklistów. Zespół wsparcia ma zapewnić działanie sprzętu uczestników wyprawy, reagować na pojawiające się incydenty i problemy oraz doskonalić proces dostarczania usługi.
  • Symulacja przeprowadzi uczestników przez wszystkie etapy cyklu życia usługi i przez większość procesów zarządzania usługami. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie usługi, wspierających procesów oraz narządzi niezbędnych do skutecznego zarządzania tą usługą. Każdy z uczestników będzie miał szansę wcielić się w rolę w zespole dostawcy usługi i zaproponować działania poprawiające efektywność i skuteczność.

 

ZAREZERWUJ / KUP

Kinshasa SERVICE DESK

0,00 

Wybierz wariant:

In Stock

0,00 
Zamawiasz wycenę szkolenia dla grupy przynajmniej 3 osób - skontaktujemy się z Tobą aby pozyskać szczegóły zapotrzebowania i przedstawić ofertę

POTRZEBNE SZKOLENIE DLA GRUPY Z TWOJEJ ORGANIZACJI?
SPECJALNE ŻYCZENIA?
DEDYKOWANY ZAKRES?

PRZEKAŻ NAM CZEGO POSZUKUJESZ
CHĘTNIE ZŁOŻYMY OFERTĘ

Dla szkoleń stacjonarnych – w cenie są już ujęte drukowane materiały szkoleniowe oraz catering podczas szkolenia.

Szkolenia ONLINE zakładają przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej.

Jeżeli zdecydujesz się na szkolenie bez wskazanego terminu realizacji, wprowadzimy Cię na listę oczekujących i będziemy się kontaktować z propozycją terminu szkolenia.

MASZ PYTANIA?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
MASZ PYTANIA?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI