MASZ PYTANIA?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Zarządzanie incydentami i problemami

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z praktyką rozwiązywania incydentów i problemów oraz działaniem centrum obsługi użytkowników (Service Desk). Dodatkowo zastaną omówione różnice dotyczące zarządzania incydentami i zarządzania problemami oraz przećwiczone techniki diagnozowania problemów.

Autorski warsztat zarządzania incydentami i problemami

Przeznaczony dla tych, którzy potrzebują praktycznego podejścia do tematów zarządzania incydentami i problemami.

Celem warsztatu jest zapoznanie uczestników z praktyką rozwiązywania incydentów i problemów oraz działaniem centrum obsługi użytkowników (Service Desk). Dodatkowo zastaną omówione różnice dotyczące zarządzania incydentami i zarządzania problemami oraz przećwiczone techniki diagnozowania problemów.
Szkolenie realizowane wyłącznie dla grup.

 

Czas trwania: 2 dni.

 

Dla kogo?

  • wszystkich osób zainteresowanych zgłębieniem praktycznej wiedzy na temat najlepszych praktyk w zakresie poprawy zarządzania incydentami oraz skutecznych metod rozwiązywania problemów
  • specjalistów IT, którzy pracują w organizacjach, które przyjęły i dostosowały dobre praktyki zarządzania usługami, i którzy uczestniczą w eksploatacji usług

 

Szczegóły szkolenia

Warsztat pozwoli uczestnikom uzyskać praktyczne umiejętności związane z planowaniem, realizacją i doskonaleniem następujących zagadnień:

  • Zarządzanie incydentami (Incident Management)
  • Zarządzanie problemami (Problem Management)
  • Centrum obsługi użytkowników (Service Desk)

 

Warsztat obejmuje następujące zagadnienia:

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Przegląd Zarządzania Usługami
  • Centrum obsługi użytkowników (Service Desk)
  • Praktyka Zarządzania incydentami (Incident Management)
  • Praktyka Zarzadzania problemami (Problem Management)
  • Techniki i metody
  • Technologie i implementacja

 

ZAREZERWUJ / KUP

Zarządzanie incydentami i problemami

0,00 

Wybierz wariant:

In Stock

0,00 
Zamawiasz wycenę szkolenia dla grupy przynajmniej 3 osób - skontaktujemy się z Tobą aby pozyskać szczegóły zapotrzebowania i przedstawić ofertę

POTRZEBNE SZKOLENIE DLA GRUPY Z TWOJEJ ORGANIZACJI?
SPECJALNE ŻYCZENIA?
DEDYKOWANY ZAKRES?

PRZEKAŻ NAM CZEGO POSZUKUJESZ
CHĘTNIE ZŁOŻYMY OFERTĘ

Dla szkoleń stacjonarnych – w cenie są już ujęte drukowane materiały szkoleniowe oraz catering podczas szkolenia.

Szkolenia ONLINE zakładają przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w postaci elektronicznej.

Jeżeli zdecydujesz się na szkolenie bez wskazanego terminu realizacji, wprowadzimy Cię na listę oczekujących i będziemy się kontaktować z propozycją terminu szkolenia.

MASZ PYTANIA?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
MASZ PYTANIA?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI