Język: PL, Materiały: PL
02/12/2019 - 04/12/2019
Warszawa
P3O

Zapraszamy na szkolenie z zakresu budowy biur projektów, programów i portfolio - P3O® Foundation.

Szkolenie jest przeznaczone dla wszystkich dążących do wdrożenia lub rewitalizacji Biura Portfela, Programów i Projektów, zapewnia wskazówki w jaki sposób można i należy to robić. Oprócz wprowadzenia do brytyjskiego standardu P3O (Portfolio, Programme and Project Offices) i przygotowania do egzaminu, szkolenie jest opracowane dla wszystkich, którzy chcą wejść głębiej i wrócić do swoich miejsc pracy z udokumentowanymi argumentami za wdrożeniem biura projektów (Uzasadnienie Biznesowe) oraz opisem, jaki model P3O chcą wdrożyć w swojej organizacji (jej Model Docelowy). Dlatego w czasie szkolenia pomagamy w zastosowaniu koncepcji P3O do zmiany środowiska zarządczego w organizacji.

Opis szkolenia

Szkolenie zapoznaje uczestnika ze standardem funkcjonowania i sposobem wdrażania Biur Portfeli, Programów i Projektów, czyli P3O® (Portfolio, Programme and Project Offices).

Wykład prezentuje pryncypia skutecznego uzyskiwania wartości z inicjatyw zmiany i wskazuje rolę P3O w ich spełnieniu. Dyskutujemy jaką wartość wniesie P3O do organizacji:

  • „ustawodawczą” - poprzez ustanowienie standardów i reguł zarządzania portfelem, programem i projektem,
  • „policyjną” - poprzez wymuszenie przestrzegania tych reguł i monitorowanie postępów,
  • „wspierającą” - poprzez udzielanie bezpośredniego wsparcia portfelowi, programom i projektom na zasadzie wykonywanych profesjonalnych usług (pokażemy, jakie to mogą być usługi).

Funkcjonowanie P3O opiszemy w postaci modelu POTI, gdzie:

  • P to Procesy - np. związane ze wspieranym ładem portfela, programu i projektu,
  • O to Organizacja - czyli opis funkcji i ról w samym P3O, jak również jego system biur,
  • T to Techniki i narzędzia pracy,
  • I to Informacja - wszelkie przepływy informacji związane ze zintegrowanym ładem.


Zapoznaj się ze szczegółowym opisem szkolenia.

 

Uczestnikom zapewniamy:

  • akredytowane materiały szkoleniowe;
  • dyplom uczestnictwa dla każdego uczestnika;
  • prowadzenie zajęć i opiekę merytoryczną akredytowanego trenera przez cały czas trwania szkolenia;
  • catering - przerwy kawowe oraz lunch;
  • możliwość wymiany doświadczeń;
  • miłą atmosferę :)
  • egzamin certyfikujący (o ile zamówiony);
  • międzynarodowy certyfikat, pod warunkiem zdania egzaminu.

 

Do większości naszych szkoleń można uzyskać dofinansowanie, zarówno dla osób prywatnych jak i firm (dotyczy szkoleń realizowanych w Polsce.
Pozostaw nam swój adres mailowy i/lub telefon, a chętnie skontaktujemy się z Tobą w tej kwestii.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu w celach marketingu własnych produktów lub usług przez OMEC Sp. z o.o. oraz na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej wysyłanych przez OMEC Sp. z o.o. zgodnie z ustawą o świadczeniu usług elektronicznych.

Możesz też bezpośrednio skonsultować się z naszą specjalistką w kwestii dofinansowań.

Małgorzata Januszkiewicz
Małgorzata Januszkiewicz

malgorzata.januszkiewicz@omec.pl
tel. (+48) 509 631 211

Opcja - dobierz czytnik lub tablet

Do wszystkich naszych szkoleń otwartych można teraz dokupić urządzenie przenośne. Daje ono możliwość przeglądania dostępnych materiałów w drodze na szkolenie i do domu. Po szkoleniu urządzenie zostaje do Twojego użytku! Dostępne urządzenia:

 

Kindle Paperwhite
1504266338_PaGqR8_kindle.jpg
Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2019)
SamsungGalaxyTabA.jpg
Urządzenia mogą się nieznacznie różnić w zależności od dostawy oraz dostępności w danej chwili.

 zł

netto / os.:  
brutto / os.:  

Krok 1

Do kursu zamów:

850 zł
160 zł
300 zł
540 zł
899 zł
3250 zł

Krok 2

Kim jesteś:


Beneficjenci środków publicznych proszeni są o kontakt bezpośredni pod nr 801 55 66 32 lub mailowo na info@omec.pl. Przygotujemy dedykowaną ofertę.

Krok 3

Rezerwuj:

T. (+48) 801 55 66 32
F: (+48) 22 207 25 14
E: info@omec.pl

ul. Zeusa 41
01-497 Warszawa

ZNAJDŹ NAS:

Oddział w Krakowie
ul. Św. Filipa 23/1
31-150 Kraków

Oddział we Wrocławiu
ul. Św. Józefa 1-3
50-329 Wrocław

JESTEŚMY NA:

Oferujemy szkolenia akredytowane i egzaminy z zakresu metodyk zarządzania projektami, programami i portfelem, a także zarządzania ryzykiem i uslugami IT. Nasze szkolenia PRINCE2®, MSP®, P3O®, MoP®, M_o_R®, ITIL®, Agile Project Management i Agile Business Analysis są akredytowane przez APM Group Ltd. oraz Peoplecert.

Znaki handlowe:
PRINCE2®, ITIL®, MoP®, M_o_R®, P3O®, MSP®, PRINCE2 Agile® i AgileSHIFT® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy Axelos Limited i używanym za jej zgodą - wszelkie prawa zastrzeżone. The Swirl logo™ jest znakiem handlowym Axelos Ltd. The APMG-International Agile Project Management and Swirl Device logo jest znakiem handlowym APM Group Ltd. The APMG-International Agile Business Analysis and Swirl Device logo jest znakiem handlowym APM Group Ltd. AgilePM, AgileBA, DSDM i Atern są zarejestrowanymi znakami handlowymi Agile Business Consortium Limited w Wielkiej Brytanii. 'PMI', 'PMP', 'CAPM', 'PMBOK' i logo PMI R.E.P. są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute, Inc. 'Apollo 13 - an ITSM case experience' jest znakiem handlowym Gaming Works B.V. TOGAF jest zarejestrowanym znakiem handlowym The Open Group. COBIT® 5 jest zarejestrowanym znakiem handlowym ISACA w USA i innych państwach. OpenTRIM® jest zarejestrowanym znakiem handlowym OpenTrim AB. The Praxis Framework™ is a trademark of Praxis Framework Limited. The APMG International Praxis Framework and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited and Praxis Framework Ltd, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved