ITIL® Intermediate SO (Service Operation)

Język: PL, Materiał: EN
07/05/2018 - 09/05/2018
Warszawa
Dobre praktyki ITIL

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z poziomu ITIL Intermediate.

Szkolenie ITIL® Service Operation jest jednym z modułów grupy Lifecycle Stream. Może być traktowane jako szkolenie niezależne lub być jednym z etapów na drodze do uzyskania certyfikatu ITIL® Expert. Pozwala uczestnikom szkolenia zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi procesów oraz ról eksploatacji usług. Integralną częścią szkolenia są ćwiczenia praktyczne. Szkolenie kończy się formalnym egzaminem ITIL® Intermediate: Service Operation.

Opis szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych zgłębieniem wiedzy na temat etapu eksploatacji usług (Service Operation), najlepszych praktyk w zakresie poprawy zarządzania usługami oraz skutecznych metod doskonalenia procesów, w tym szczególnie dyrektorów IT, kadry kierowniczej, pracowników wsparcia, kierowników zespołów technicznych, menedżerów bezpieczeństwa IT i wszystkich, którzy chcieliby zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania usługami IT oraz eksploatacji usług, jak również dla osób posiadających certyfikat ITIL® Foundation (lub certyfikat ITIL® v2 Foundation + v3 Foundation Bridge ) dążących do zdobycia certyfikatu na poziomie ITIL v3 Intermediate lub ITIL Expert.

Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom posiadającym certyfikat ITIL® Foundation skutecznego stosowania dobrych praktyk w procesach związanych z eksploatacją usług.

Szkolenie pozwoli uczestnikom:

  • zrozumieć znaczenie Eksploatacji usług (Service Operation) w ogólnym kontekście zarządzania usługami,
  • zrozumieć procesy i zasady dotyczące Eksploatacji usług,
  • zapoznać się z technologiami dotyczącymi Eksploatacji usług,
  • zapoznać się z organizacją Eksploatacji usług (role i odpowiedzialności oraz funkcje takie jak: Centrum Wsparcia Użytkowników – Service Desk, zarządzanie techniczne, zarządzanie aplikacjami, zarządzanie eksploatacją IT),
  • przeprowadzić analizę ryzyk związanych z Eksploatacji usług,
  • określić Krytyczne Czynniki Sukcesu (Critical Success Factors) dotyczące Eksploatacji usług.

Szkolenie akredytowane.

 

Uczestnikom zapewniamy:

  • akredytowane materiały szkoleniowe;
  • dyplom uczestnictwa dla każdego uczestnika;
  • prowadzenie zajęć i opiekę merytoryczną akredytowanego trenera przez cały czas trwania szkolenia;
  • catering - przerwy kawowe oraz lunch;
  • możliwość wymiany doświadczeń;
  • miłą atmosferę :)
  • egzamin certyfikujący (o ile zamówiony);
  • międzynarodowy certyfikat, pod warunkiem zdania egzaminu.

 

Opcja - dobierz czytnik lub tablet

Do wszystkich naszych szkoleń otwartych można teraz dokupić urządzenie przenośne. Daje ono możliwość przeglądania dostępnych materiałów w drodze na szkolenie i do domu. Po szkoleniu urządzenie zostaje do Twojego użytku! Dostępne urządzenia:

 

Kindle Paperwhite
1504266338_PaGqR8_kindle.jpg
Tablet Lenovo Tab 3 A7-10L
1504266338_M1irPs_tablet.jpg
Urządzenia mogą się nieznacznie różnić w zależności od dostawy oraz dostępności w danej chwili.

4520 zł

netto / os.: 4520  zł
brutto / os.: 5559.6 zł

Krok 1

Do kursu zamów:

1000 zł
160 zł
540 zł
320 zł

Krok 2

Kim jesteś:


Beneficjenci środków publicznych proszeni są o kontakt bezpośredni pod nr 801 55 66 32 lub mailowo na info@omec.pl. Przygotujemy dedykowaną ofertę.

Krok 3

Rezerwuj:

SKONTAKTUJ SIĘ:

T. (+48) 801 55 66 32
F: (+48) 22 207 25 14
E: info@omec.pl

ul. Zeusa 41
01-497 Warszawa

ZNAJDŹ NAS:

Oddział w Krakowie
ul. Św. Filipa 23/1
31-150 Kraków

Oddział we Wrocławiu
ul. Św. Józefa 1-3
50-329 Wrocław

JESTEŚMY NA:

Facebook

Twitter

Linkedln