NOWA NIŻSZA CENA

Język: PL, Materiały: EN
15/04/2019 - 18/04/2019
Kraków
ITIL v3 Intermediate

Serdecznie zapraszamy na szkolenie z poziomu ITIL Intermediate.

Szkolenie ITIL® Operational Support & Analysis jest jednym z modułów grupy Capability Stream. Może być traktowane jako szkolenie niezależne lub być jednym z etapów na drodze do uzyskania certyfikatu ITIL® Expert. Pozwala uczestnikom szkolenia zapoznać się ze szczegółami dotyczącymi utrzymania i wsparcia usług IT oraz analizy problemów. Integralną częścią szkolenia są ćwiczenia praktyczne. Szkolenie kończy się formalnym egzaminem ITIL® Intermediate:  Operational Support & Analysis.

Skorzystaj z obniżki cenowej:

Poprzednio 4800 zł netto.

Teraz tylko  3900 zł netto za pakiet "szkolenie z egzaminem"!

Sprawdź też dodatkowe rabaty i korzyści w naszej specjalnej promocji.


Opis szkolenia

Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom szkolenia posiadającym certyfikat ITIL® Foundation zdobycie praktycznych umiejętności związanych z eksploatacją, utrzymaniem i wsparciem usług.

Szkolenie pozwoli uczestnikom uzyskać praktyczne umiejętności związane z planowaniem, implementacją, pomiarami i doskonaleniem następujących procesów i funkcji:

  • Zarządzanie zdarzeniami (Event Management)
  • Zarządzanie incydentami (Incident Management)
  • Zarządzanie problemami (Problem Management)
  • Realizacja wniosków (Request Fulfillment)
  • Zarządzanie uprawnieniami dostępu (Access Management)
  • Centrum obsługi użytkowników (Service Desk)
  • Zarządzanie techniczne (Technical Management)
  • Zarządzanie aplikacjami (Application Management)
  • Zarządzanie eksploatacją IT (IT Operation Management)

Szkolenie akredytowane PEOPLECERT, prowadzone w języku polskim na anglojęzycznych materiałach szkoleniowych. Egzamin jest również w języku angielskim, organizowany pod koniec ostatniego dnia szkolenia.

 

Uczestnikom zapewniamy:

  • akredytowane materiały szkoleniowe;
  • dyplom uczestnictwa dla każdego uczestnika;
  • prowadzenie zajęć i opiekę merytoryczną akredytowanego trenera przez cały czas trwania szkolenia;
  • catering - przerwy kawowe oraz lunch;
  • możliwość wymiany doświadczeń;
  • miłą atmosferę :)
  • egzamin certyfikujący (o ile zamówiony);
  • międzynarodowy certyfikat, pod warunkiem zdania egzaminu.

 

Do większości naszych szkoleń można uzyskać dofinansowanie, zarówno dla osób prywatnych jak i firm.
Pozostaw nam swój adres mailowy i/lub telefon, a chętnie skontaktujemy się z Tobą w tej kwestii.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w powyższym formularzu w celach marketingu własnych produktów lub usług przez OMEC Sp. z o.o. oraz na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną na podany adres poczty elektronicznej wysyłanych przez OMEC Sp. z o.o. zgodnie z ustawą o świadczeniu usług elektronicznych.

 

Możesz też bezpośrednio skonsultować się z naszą specjalistką w kwestii dofinansowań.

Małgorzata Januszkiewicz
Małgorzata Januszkiewicz

malgorzata.januszkiewicz@omec.pl
tel. (+48) 509 631 211

Opcja - dobierz czytnik lub tablet

Do wszystkich naszych szkoleń otwartych można teraz dokupić urządzenie przenośne. Daje ono możliwość przeglądania dostępnych materiałów w drodze na szkolenie i do domu. Po szkoleniu urządzenie zostaje do Twojego użytku! Dostępne urządzenia:

 

Kindle Paperwhite
1504266338_PaGqR8_kindle.jpg
Tablet Lenovo Tab 3 A7-10L
1504266338_M1irPs_tablet.jpg
Urządzenia mogą się nieznacznie różnić w zależności od dostawy oraz dostępności w danej chwili.

 zł

netto / os.:  
brutto / os.:  

Krok 1

Do kursu zamów:

1000 zł
160 zł
540 zł
320 zł

Krok 2

Kim jesteś:


Beneficjenci środków publicznych proszeni są o kontakt bezpośredni pod nr 801 55 66 32 lub mailowo na info@omec.pl. Przygotujemy dedykowaną ofertę.

Krok 3

Rezerwuj:

T. (+48) 801 55 66 32
F: (+48) 22 207 25 14
E: info@omec.pl

ul. Zeusa 41
01-497 Warszawa

ZNAJDŹ NAS:

Oddział w Krakowie
ul. Św. Filipa 23/1
31-150 Kraków

Oddział we Wrocławiu
ul. Św. Józefa 1-3
50-329 Wrocław

JESTEŚMY NA:

Oferujemy szkolenia akredytowane i egzaminy z zakresu metodyk zarządzania projektami, programami i portfelem, a także zarządzania ryzykiem i uslugami IT. Nasze szkolenia PRINCE2®, MSP®, P3O®, MoP®, M_o_R®, ITIL®, Agile Project Management i Agile Business Analysis są akredytowane przez APM Group Ltd. oraz Peoplecert.

Znaki handlowe:
PRINCE2®, ITIL®, IT Infrastructure Library®, MoP®, M_o_R®, P3O®, MSP®, MoV®, P3M3® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Axelos Ltd. The Swirl logo™ jest znakiem handlowym Axelos Ltd. The APMG-International Agile Project Management and Swirl Device logo jest znakiem handlowym APM Group Ltd. The APMG-International Agile Business Analysis and Swirl Device logo jest znakiem handlowym APM Group Ltd. AgilePM, AgileBA, DSDM i Atern są zarejestrowanymi znakami handlowymi Agile Business Consortium Limited w Wielkiej Brytanii. 'PMI', 'PMP', 'CAPM', 'PMBOK' i logo PMI R.E.P. są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute, Inc. 'Apollo 13 - an ITSM case experience' jest znakiem handlowym Gaming Works B.V. TOGAF jest zarejestrowanym znakiem handlowym The Open Group. COBIT® 5 jest zarejestrowanym znakiem handlowym ISACA w USA i innych państwach. OpenTRIM® jest zarejestrowanym znakiem handlowym OpenTrim AB. The Praxis Framework™ is a trademark of Praxis Framework Limited. The APMG International Praxis Framework and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited and Praxis Framework Ltd, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved