pl

Wdrożenie Service Desk

Planowania, wdrożenie i codzienne działanie service desk

Warsztat „Wdrożenie service desk” jest adresowany do osób, które chcą zapoznać się z podstawowymi zasadami planowania, wdrożenia i codziennego działania service desk. Podczas warsztatu będzie również możliwość zapoznania się z podstawowymi praktykami, w realizację których jest zaangażowany service desk, czyli zarządzanie incydentami oraz zarządzanie wnioskami o usługi. Warsztaty przeznaczone są dla osób, które potrzebują praktycznego podejścia do tematów związanych ze wsparciem użytkowników.

Celem warsztatu jest zapoznanie się z dobrymi praktykami związanymi z planowaniem, budową oraz codziennym zarządzaniem i doskonaleniem service desk, czyli pojedynczym punktem kontaktu z użytkownikami. Podczas warsztatu zostanie przeprowadzona analiza potrzeb dotycząca wsparcia użytkowników, wybór struktury service desk (lokalny, centralny, wirtualny), wymagania dotyczące technologii wspierającej działanie service desk. Dodatkowo, omówione zostaną najważniejsze elementy dotyczące skutecznego i efektywnego działania praktyk zarządzania incydentami i zarządzania wnioskami o usługi. Szczególna uwaga zostanie skupiona na ciągłym doskonaleniu omawianych praktyk wraz z przygotowaniem kluczowych metryk.

Warsztaty pozwolą uczestnikom uzyskać praktyczne umiejętności związane z planowaniem, wdrażaniem i ciągłym doskonaleniem następujących praktyk:

  • Service Desk
  • Zarządzanie incydentami (Incident management)
  • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service request management)

 

Masz pytania?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Dział Handlowy

Dział Handlowy

(+48) 801 55 66 32

szkolenia@omec.pl

Dla kogo?

Warsztaty są przeznaczone dla:
  • zarządzających service desk
  • pracowników service desk
  • osób uczestniczących w zarządzaniu incydentami i zarządzaniu wnioskami o usługi
  • wszystkich zainteresowanych zgłębieniem praktycznej wiedzy dotyczącej wsparcia użytkowników przy dostarczaniu usług
 
Cena

od 2000 zł netto

Czas trwania

2 dni

Język

PL

Terminy
Szczegóły szkolenia
Egzamin i certyfikacja

  • Wprowadzenie do warsztatu
  • Przegląd dobrych praktyk zarządzania usługami
  • Planowanie i wdrożenie Service Desk
  • Zarządzanie incydentami (Incident Management)
  • Zarządzanie wnioskami o usługi (Service request management)
  • Technologie wspierające service desk, zarzadzanie incydentami i zarządzanie wnioskami o usługi
  • Pomiary i ciągłe doskonalenie

Wdrożenie Service Desk

17-06-2024, Zdalne/Remote

Polski
dni: 2

od 2000 zł

KUP