pl

Komunikacja w projekcie, budowa zespołu projektowego

Autorskie szkolenie OMEC.

Szkolenie przedstawia pojęcia komunikacji i przywództwa w odniesieniu do zarządzania.

Szczegółowo omawiana jest teoria budowy zespołu, etapy jego rozwoju i rola lidera w jego kształtowaniu. Zasygnalizowane są zagadnienia rozwoju oraz podtrzymania relacji interpersonalnych, zarządzania konfliktem i negocjacji.

Szkolenie bazuje na standardzie Project Management Institute opisanym w podstawowej publikacji PMBOK® Guide, na ogólnie uznanych opracowaniach z dziedziny psychologii oraz na doświadczeniach własnych trenerów prowadzących zajęcia.

Zawiera wiele ćwiczeń praktycznych.

Masz pytania?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI
Dział Handlowy

Dział Handlowy

(+48) 801 55 66 32

szkolenia@omec.pl

Dla kogo?

  • kierowników projektów, którzy czują potrzebę usystematyzowania i pogłębienia swojej intuicyjnej wiedzy oraz umiejętności zarządzania ludźmi i zespołem
  • osób przygotowujących się do certyfikacji Certified Associate in Project Management (CAPM)® lub Project Management Professional (PMP)®
Cena

od 2000 zł netto

Czas trwania

2 dni

Język

PL / EN

Terminy
Szczegóły szkolenia
Egzamin i certyfikacja

Szkolenie umożliwia analizę swoich umiejętności komunikacyjnych i przywódczych, podniesienie swoich kwalifikacji w zakresie zarządzania zespołem projektowym, jak również podjęcie dalszych kroków w kierunku doskonalenia tych umiejętności.

Dobrym uzupełnieniem tego szkolenia są kursy z zakresu umiejętności osobistych i zarządczych.

Szkolenie obejmuje następujące zagadnienia:

  • Style przywódców
  • Komunikacja
  • Style komunikacji
  • Komunikacja w projekcie – wewnątrz i na zewnątrz
  • Przywództwo
  • Władza a przywództwo
  • Style przywódców
  • Kto może być liderem
  • Zespół a grupa
  • Fazy budowy zespołu
  • Wielkość zespołu
  • Struktura zespołu
  • Role w zespole
  • Utrzymanie sprawności zespołu w czasie
  • Skuteczność komunikacji
  • Motywowanie zespołu
  • Mechanizmy motywacji
  • Coaching
  • Konflikty i sposoby ich rozwiązywania
  • Jak poradzić sobie z konfliktem
  • Podstawy negocjacji
  • Przygotowanie negocjacji
  • Etapy negocjacji
  • Zawieranie umów

Uczestnikom szkolenia zapewniamy:

  • zajęcia prowadzone przez doświadczonego trenera
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • przyjazną atmosferę nauki oraz wymiany doświadczeń
  • catering - przerwy kawowe oraz lunch
  • dyplom uczestnictwa

Komunikacja w projekcie, budowa zespołu projektowego

13-06-2024, Online

Polski
dni: 2

od 2000 zł

KUP