plen
ITIL® v3

ITIL® v3

W jaki sposób zarządzać usługami IT, aby ich odbiorcom zapewnić odpowiednią jakość usług, dostosowaną do potrzeb klientów i użytkowników? Kto powinien określać potrzeby dotyczące zakresu oraz jakości usług IT?

Jakie parametry usług powinny być mierzone, aby doskonalić jakość świadczonych usług? Czy powinno się inaczej podchodzić do zasad dostarczania usług IT przez działy IT, a inaczej do dostarczania ich przez firmy świadczące tego typu usługi komercyjnie?

Na te i inne pytania odpowiada zbiór najlepszych praktyk zarządzania usługami IT – ITIL®.

Trzecia wersja (ITIL v3) obejmuje pełen cykl życia usług i procesów z nią związanych, od strategii (Service Strategy) poprzez projekt (Service Design), przekazanie (Service Transition) do eksploatacji (Service Operation) oraz ustawiczne doskonalenie (Continual Service Improvement).

Więcej informacji: ITIL® v3 Intermediate i ITIL® Expert – schemat certyfikacji

Masz pytania?

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Małgorzata Januszkiewicz

(+48) 801 55 66 32

szkolenia@omec.pl