Dobre praktyki ITIL



Zarządzanie usługami IT

W jaki sposób zarządzać usługami IT, aby ich odbiorcom zapewnić odpowiednią jakość usług, dostosowaną do potrzeb klientów i użytkowników? Kto powinien określać potrzeby dotyczące zakresu oraz jakości usług IT? Jakie parametry usług powinny być mierzone, aby doskonalić jakość świadczonych usług? Czy powinno się inaczej podchodzić do zasad dostarczania usług IT przez działy IT, a inaczej przy dostarczaniu ich przez firmy świadczące tego typu usługi komercyjnie?

Na te i inne pytania odpowiada zbiór najlepszych praktyk zarządzania usługami IT – ITIL®. Pierwsza wersja ukazała się w 1989 roku i od tego czasu zdobyła coraz większą popularność i uznanie wśród dostawców i odbiorców usług IT. Obecna, najnowsza, trzecia wersja najlepszych praktyk zarządzania usługami IT obejmuje pełen cykl życia usług i procesów z nią związanych, od strategii (Service Strategy) poprzez projekt (Service Design), przekazanie (Service Transition) do eksploatacji (Service Operation) oraz ustawiczne doskonalenie (Continual Service Improvement).

Stosując się do najlepszych praktyk zarządzania usługami IT, możemy optymalne dopasować wartość dostarczanych przez IT usług do oczekiwań biznesu.


Szkolenia i certyfikacja

Oferujemy szkolenia i certyfikację na następujących poziomach:

oraz warsztaty dedykowane:


Zapytania i zgłoszenia

Przejdź do terminarza szkoleń otwartych.

Polecamy również kontakt z naszym działem handlowym.



SKONTAKTUJ SIĘ:

T. (+48) 801 55 66 32
F: (+48) 22 207 25 14
E: info@omec.pl

ul. Zeusa 41
01-497 Warszawa

ZNAJDŹ NAS:

Oddział w Krakowie
ul. Św. Filipa 23/1
31-150 Kraków

Oddział we Wrocławiu
ul. Św. Józefa 1-3
50-329 Wrocław

JESTEŚMY NA:

Facebook

Twitter

Linkedln