System zarządzania jakością

 

OMEC stosuje system zarządzania jakością wg  normy ISO 9001:2015.

 

Nasza polityka jakości:

Rozpoznając potrzeby rynku i Klientów oraz inwestując w wyposażenie szkoleniowo-dydaktyczne jesteśmy w stanie oferować najwyższej jakości usługi edukacyjne i doradcze firmom z sektora prywatnego, administracji publicznej i samodzielnym menadżerom. Celem tych działań jest poprawa kultury organizacyjnej w organizacjach naszych Klientów, co przekłada się na efektywność pracy i jakość uzyskiwanych rezultatów.

Stale doskonaląc materiały szkoleniowe oraz dbając o rozwój merytoryczny kadry trenerskiej znającej wymagania dotyczące zakresu wiedzy niezbędnej do zdania egzaminów, dążymy do uzyskania najwyższych możliwych wartości odsetka osób, które uzyskują pozytywne wyniki egzaminów i zdobywają certyfikaty instytutów egzaminacyjnych jako zewnętrzne potwierdzenie kompetencji i uprawnień zawodowych.

Wdrażamy i doskonalimy system zarządzania jakością wg PN-EN ISO 9001:2015 z wiarą, że pomoże nam jeszcze lepiej poznawać i realizować wymagania naszych klientów i funkcjonować zgodnie z literą prawa.


Prezes Zarządu
Stanisław Filip Gontarz

 

 

SKONTAKTUJ SIĘ:

T. (+48) 801 55 66 32
F: (+48) 22 207 25 14
E: info@omec.pl

ul. Zeusa 41
01-497 Warszawa

ZNAJDŹ NAS:

Oddział w Krakowie
ul. Św. Filipa 23/1
31-150 Kraków

Oddział we Wrocławiu
ul. Św. Józefa 1-3
50-329 Wrocław

JESTEŚMY NA:

Facebook

Twitter

Linkedln