Opis szkolenia

3-dniowe szkolenie ITIL Specialist: Create, Deliver & Support (CDS), obejmuje podstawowe działania związane z tworzeniem, dostarczaniem i wspieraniem usług. Stanowi rozwinięcie dotychczasowego zakresu ITIL v3, o informacje związane z tworzeniem usług. Szkolenie obejmuje również informacje dotyczące wydajności usług, umożliwia zrozumienie zagadnień związanych z ich jakością i sposobami jej poprawy.

Program szkolenia obejmuje kluczowe praktyki ITIL 4, które pomogą zrozumieć główne czynniki sukcesu przyczyniające się do tworzenia, dostarczania i wspierania usług w ramach systemu wartości usług (SVS).


ITIL 4 CDS zawiera informacje oraz wskazówki dotyczące wielu obszarów, które są wymagane do zbudowania i utrzymania szerokiego portfolio „profesjonalnych” usług – współpracy, silnej i pozytywnej kultury, zintegrowanych zespołów i zadowolenia pracowników.

Zawiera informacje na temat integracji różnych strumieni wartości i działań w celu tworzenia, dostarczania oraz wspierania produktów i usług IT. 

Koncentruje się w szczególności na dwóch strumieniach wartości:

  • Strumień wartości dla nowej usługi 
  • Strumień wartości do wsparcia użytkownika

Podczas szkolenia omawiane są także techniki ustalania priorytetów i metody zarządzania pracą.


Szkolenie obejmuje następujące elementy SVS:



Konspekt szkolenia

Dzień 1

  • Wprowadzenie do szkolenia
  • Przypomnienie podstawowych koncepcji ITIL 4
  • Organizacja i kultura
  • Skuteczne zespoły
  • Technologie informacyjne służące wytwarzaniu, dostarczaniu i wspieraniu usług
  • Podsumowanie dnia

Dzień 2

  • Strumienie wartości
  • Strumień wartości dla wytwarzania, dostarczania i wspierania usług
  • Strumień wartości dla wsparcia użytkowników 
  • Podsumowanie dnia

Dzień 3

  • Priorytetyzacja i zarządzanie pracą
  • Podejście biznesowe i pozyskiwanie zasobów
  • Podsumowanie szkolenia i przygotowanie do egzaminu
  • Egzamin



T. (+48) 801 55 66 32
F: (+48) 22 207 25 14
E: info@omec.pl

ul. Zeusa 41
01-497 Warszawa
Poland

FIND US:

OMEC Kraków
ul. Św. Filipa 23/1
31-150 Kraków

OMEC Wrocław
ul. Św. Józefa 1-3
50-329 Wrocław

JOIN US:

Accreditations:
We run accredited training and offer certification in the area of project management, program and portfolio management, risk management and IT services management. Our PRINCE2®, MSP®, P3O®, MoP®, M_o_R®, ITIL®, Agile Project Management and Agile Business Analysis training is accredited by APMG-International and Peoplecert. We're a PMI Global Registered Education Provider. We cooperate with International Projects Management Association.

Trademarks:
PRINCE2®, ITIL®, MoP®, M_o_R®, P3O®, MSP®, PRINCE2 Agile® and AgileSHIFT® are registered trade marks of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited - all rights reserved. The Swirl logo™ is a trademark of Axelos Ltd. The APMG-International Agile Project Management and Swirl Device logo is a trademark of APM Group Ltd. The APMG-International Agile Business Analysis and Swirl Device is a trademark of APM Group Ltd. The APMG-International Change Management and Swirl Device logo j is a trademark of APM Group Ltd. AgilePM, AgileBA, DSDM and Atern is a trademark of Agile Business Consortium w Wielkiej Brytanii. 'PMI', 'PMP', 'CAPM', 'PMBOK' and PMI R.E.P. logo are registered trademarks of Project Management Institute, Inc. 'Apollo 13 - an ITSM case experience' is a registered trademark of Gaming Works B.V. TOGAF® is a registered trademark of The Open Group. OpenTRIM® is a registered trademark of OpenTrim AB. The Praxis Framework™ is a trademark of Praxis Framework Limited. The APMG International Praxis Framework and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited and Praxis Framework Ltd, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved.