Szybciej, taniej, pewniej! Jak podnieść efektywność przedsięwzięć
Bardzo dziękujemy wszystkim Uczestnikom seminarium prowadzonego przez OMEC w siedzibie Związku Przedsiębiorców i Pracodawców.
Spotkanie spełniło wszelkie oczekiwania, a Państwa pozytywne opinie bardzo nas cieszą. Mamy nadzieję, że pogłębiliśmy posiadaną przez Uczestników wiedzę na temat Zarządzania Projektami i zachęciliśmy do dalszej edukacji w tej dziedzinie.
TEMATEM SEMINARIUM BYŁY:
1. Podstawy podejścia projektowego – najistotniejsze informacje o pracy projektowej i charakterystyka przedsięwzięć projektowych, pozwalająca lepiej rozumieć na czym polegają i jak się z nimi obchodzić w sposób efektywny, również jak nimi efektywnie zarządzać z punktu widzenia szefów organizacji.
2. Dobre praktyki zarządzania projektami – stanowiące kompendium wiedzy i umiejętności. Zbiory Dobrych Praktyk zawierają szczegółowe praktyczne porady i wskazówki dla kierownika projektu dotyczące wykonywanych przez niego działań oraz użytych technik.
3. Metodyki zarządzania projektami – podające gotowe, sprawdzone w wielu przedsięwzięciach, procedury działania. Metodyki ułatwiają organizowanie, planowanie i realizację projektów oraz pomagają dostosować procesy biznesowe w przedsiębiorstwie w taki sposób, aby wspierały one realizowanie projektów.
4. Narzędzia – usprawniające realizację najistotniejszych czynności kierujących projektami. Dobrze dobrane i poznane narzędzia pozwalają w efektywny sposób pracować z tabelami, raportami, harmonogramem i wszelkimi innymi dokumentami, jak również pozwalają poprawić komunikację w zespole projektowym.
Seminarium poprowadziła Jolanta Łabędzka-Benisz.
OMEC
info@omec.pl
801 55 66 32