2019-07-04 13:11:30   OMEC

 


Branża szkoleniowa jest wyjątkowo konkurencyjna, dlatego zdajemy sobie sprawę z tego, jak trudny wybór stoi zarówno przed klientami indywidualnymi, jak i biznesowymi.

Czym wyróżniają się szkolenia w OMEC na tle innych dostawców? Co można zyskać korzystając z naszych usług?

W OMEC skupiamy się przede wszystkim na jakości, o którą dbamy na każdym etapie realizacji szkolenia. Podamy Wam kilka przykładów:

1. KONSULTANCI
Już w pierwszym kontakcie z OMEC trafiacie pod opiekę profesjonalistów – fantastycznych osób, dla których odpowiedzi nawet na najtrudniejsze pytania nie stanowią problemu. Ich rolą jest także doradztwo. Jeśli wybór szkolenia nie jest łatwy, a Wasze potrzeby zawodowe są zróżnicowane, to nasi konsultanci pomogą Wam zdecydować który z kursów będzie najwłaściwszy. Przez cały czas trwania naszej współpracy troszczy się o Was ta sama osoba, przez co kontakt jest płynny, a odpowiedzialności są jasno zaznaczone.

2. TRENERZY
Nasi trenerzy, to przede wszystkim praktycy, którzy budowali swoje doświadczenie na przestrzeni lat. Są nie tylko doskonale przygotowani z zakresu tematycznego danego szkolenia, ale także chętnie odnoszą się do realizowanych przez siebie projektów, najczęstszych błędów i najlepszych rozwiązań. Ponadto, posługują się przykładami na bazie analogii - tak, by przekazywana wiedza była zrozumiała i łatwa do przyswojenia.

3. MATERIAŁY SZKOLENIOWE
Bardzo dużą rolę przykładamy do oferowanych przez nas materiałów szkoleniowych – i nie chodzi tutaj jedynie o oficjalne podręczniki. Z pełną świadomością przygotowujemy m.in. prace przedkursowe, których rolą jest wstępne zapoznanie uczestnika z zakresem szkolenia, tak by mógł on z wyprzedzeniem przygotować pytania do prowadzącego. Cały czas pracujemy nad ich profilem oraz wartością merytoryczną, ponieważ postrzegamy je jako wartość dodaną naszych szkoleń.

4. EGZAMINY
Egzamin, to egzamin. Czy można tutaj zaoferować coś więcej? Tak, całkiem sporo!
Podczas każdego akredytowanego szkolenia w OMEC do rąk kursantów trafiają zestawy przykładowych pytań egzaminacyjnych, które realizowane są przez uczestników i omawiane wspólnie – przez trenera i grupę. Wiemy, że uzyskany certyfikat to możliwość dalszego rozwoju w wybranej ścieżce kariery, dlatego najczęściej każdy moduł tematyczny zakończony jest pulą dodatkowych pytań. W ten sposób grupa podsumowuje zdobytą wiedzę i utrwala najważniejsze elementy poprzez ich analizę.
Co więcej, jesteśmy w stanie zagwarantować, że dzięki naszym szkoleniom bez trudu zdacie egzamin na poziomie Foundation! A jeśli nie? W takiej sytuacji zaprosimy Was na egzamin ponownie – już na nasz koszt.
Wyniki egzaminów znane są najczęściej jeszcze tego samego dnia!

5. KORZYŚCI NA PRZYSZŁOŚĆ
Siłą OMEC jest budowanie relacji – konsekwentnie skupiamy się na tym elemencie współpracy od początku istnienia naszej działalności. Dlatego też staramy się zapewnić Wam jak najwięcej korzyści płynących z poczynionych inwestycji:

  • Po pierwszym szkoleniu w OMEC otrzymacie voucher uprawniający do 5% zniżki na każde następne szkolenie w naszej firmie
  • Dajemy Wam możliwość kontaktu z trenerem lub konsultantem do dwóch tygodni po zakończeniu szkolenia, w celu wyjaśnienia lub doprecyzowania interesujących kwestii
  • W przypadku gdy na przestrzeni roku od daty przeprowadzenia szkolenia, wersja metodyki zostanie zaktualizowana, zaproponujemy atrakcyjny rabat na szkolenie w nowej wersji bądź na szkolenie pomostowe
  • Nasze materiały szkoleniowe dostępne są w języku polskim i angielskim
  • Termin egzaminu to termin ruchomy – jeśli pojawi się taka potrzeba, chętnie zaproponujemy inną datę, dopasowaną do Waszych planów

Naszym celem jest dostarczanie wiedzy w najlepszy możliwy sposób. Warto się o tym przekonać!


Powrót

T. (+48) 801 55 66 32
F: (+48) 22 207 25 14
E: info@omec.pl

ul. Zeusa 41
01-497 Warszawa

ZNAJDŹ NAS:

Oddział w Krakowie
ul. Św. Filipa 23/1
31-150 Kraków

Oddział we Wrocławiu
ul. Św. Józefa 1-3
50-329 Wrocław

JESTEŚMY NA:

Oferujemy szkolenia akredytowane i egzaminy z zakresu metodyk zarządzania projektami, programami i portfelem, a także zarządzania ryzykiem i uslugami IT. Nasze szkolenia PRINCE2®, MSP®, P3O®, MoP®, M_o_R®, ITIL®, Agile Project Management i Agile Business Analysis są akredytowane przez APM Group Ltd. oraz Peoplecert.

Znaki handlowe:
PRINCE2®, ITIL®, MoP®, M_o_R®, P3O®, MSP®, PRINCE2 Agile® i AgileSHIFT® są zarejestrowanymi znakami handlowymi należącymi do firmy Axelos Limited i używanym za jej zgodą - wszelkie prawa zastrzeżone. The Swirl logo™ jest znakiem handlowym Axelos Ltd. The APMG-International Agile Project Management and Swirl Device logo jest znakiem handlowym APM Group Ltd. The APMG-International Agile Business Analysis and Swirl Device logo jest znakiem handlowym APM Group Ltd. AgilePM, AgileBA, DSDM i Atern są zarejestrowanymi znakami handlowymi Agile Business Consortium Limited w Wielkiej Brytanii. 'PMI', 'PMP', 'CAPM', 'PMBOK' i logo PMI R.E.P. są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute, Inc. 'Apollo 13 - an ITSM case experience' jest znakiem handlowym Gaming Works B.V. TOGAF® jest zarejestrowanym znakiem handlowym The Open Group. COBIT® 5 jest zarejestrowanym znakiem handlowym ISACA w USA i innych państwach. OpenTRIM® jest zarejestrowanym znakiem handlowym OpenTrim AB. The Praxis Framework™ is a trademark of Praxis Framework Limited. The APMG International Praxis Framework and Swirl Device logo is a trademark of The APM Group Limited and Praxis Framework Ltd, used under permission of The APM Group Limited. All rights reserved